Sunday, May 1, 2016

New Life

hai guys , dah lama betul aku tak update haha rasa janggal bila nak tulis entry baru

so , sekarang alhamdulillah aku dah tamat semester akhir aku and insyaAllah result final nanti semua okay .

act aku ada banyak benda nak tulis , first sekali abt relationship aku haha

okay now , aku single sebab partner aku dah tak boleh nak move on dengan relay kami so

nak tak nak aku kena breakup juga  haha sedih beb aku sampai harini tak boleh  nak move on lagi

sebab kenangan memang susah nak lupa beb , yup mulut aku kata je dah move on tapi bila time nak tidur or lonely..dia akan throwback semua kenangan

btw you , i petang tadi saja cek folder audio phone i and tahu apa i jumpa ? i jumpa you punya voice yang you hantar dekat i ..you nyanyi lagu Love Yourself haha i just  nak cakap , you last kenangan i dengan someone yang i akan paling special dalam hati i selain dari family i lepas ni i memang dah tutup hati i, i taknak bukak dekat sapa sapa sebab i dah penat and i nak biar you jadi orang yang last i bahagia . okayy and haaa semoga happy dengan new partner ,  i doa you punya relay smooth and sampai jinjang pelamin and dontworry i tak simpan dendam ke apa dengan you . Thanks for everything and thansk for memories : )

okay cukup dengan cerita ala ala cerekarama melayu  haha

next is aku dah habis belajar , aku macam still terkejut sebab dia mcm WOW sekejap nya 3 tahun berlalu , aku sedih gak bila sedar dahh habis belajar sebab lepas  ni takda dah nak ulang alik balik kulim semua and yang akan paling aku rindu nanti housemate aku , banyak benda selalu buat sekali especially dalam nak pilih tempat nak makan tu memang susahh haha btw thanks guys dduk sekali selama 2 tahun lebih memang best gila .

cerita tak habis lagi tapi aku dah mengantuk pulak and esok pulak kerja pagi ohh goshh , so sambung next entry . night

No comments:

Post a Comment